Intrebari frecvente

Preturile afisate sunt sau nu cu TVA inclus ?

Preturile afisate contin TVA.
Avand in vedere ca ne adresam persoanelor fizice si persoanelor juridice, preturile se factureaza cu TVA si noi le-am afisat la fel : cu TVA.

In cat timp imi ajunge coletul din momentul lansarii comenzii ?

Daca ati lansat comanda de luni pana vineri inclusiv, pana la orele 10.00 – marfa se pregateste in aceeasi zi.
Comenzile lansate dupa orele 10.00 se pregatesc in mod normal a doua zi lucratoare.
De asemenea trebuie tinut cont si de timpul de tranzit rutier al coletelor : 1 – 2 zile lucratoare. Adunand cele doua componente - pregatire si transport : timpul efectiv de asteptare al dumneavoastra poate varia intre 1 si 4 zile lucratoare.

Ce fac daca am primit un colet sau produs deteriorat ?

In acest caz trebuie sa intocmiti un proces verbal cu agentul livrator Fan curie si sa verificati in prezenta lui intreaga marfa, atat numeric dar si calitativ.

In cazul in care apar neconcordante acestea se vor trece in procesul verbal pe care va rugam sa ni-l trimiteti si noua in copie pe adresa noastra de email office@electrostate.ro. Marfa lipsa sau deteriorata va vom retrimite noi inca odata – fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra, insa avem nevoie de documentatia pe care am amintit-o : procesul verbal de predare primire.

Ce fac daca am gresit datele de facturare, de contact sau de livrare ?

In oricare dintre aceste cazuri – in cel mai scurt timp posibil din momentul in care ati constientizat gresala dumneavoastra - va rugam sa trimiteti in scris pe adresa noastra de email office@electrostate.ro corectarea dorita. In situatia in care aceste modificari tehnice se opereaza pana cand coletele nu au fost ridicate de la noi – nu se vor percepe tarife suplimentare de operare. In situatia insa in care coletele au fost deja ridicate de curier si directionate spre primele date de contact transmise noua de catre dumneavoastra noi vom cere de fapt o a doua livrare catre curier iar el ne va taxa pe noi de doua ori. In acest caz va vom percepe si noi un tarif de expediere care valoric pentru dumneavoastra inseamna 1 leu / kg.

Unde gasesc factura pentru marfa primita ?

Factura catre dumneavoastra se trimite in format electronic pe adresa de email pe carea ne-ati indicat-o la logare. De asemenea factura sau facturile tiparite le primiti intotdeauna in coletul cu numarul 1 al expeditiei. In situatia in care nu ati primit factura in niciuna dintre variante expuse – va rugam sa ne solicitati pe adresa de email office@electrostate.ro primirea acesteia in format electronic, indicand si adresa dumneavoastra de email pe care sa v-o transmitem.

Cui ma adresez pentru probleme de Service ?

In general pentru astfel de probleme va rugam sa parcurgeti urmatoarerle etape: 1. sa cititi Manualul de instructiuni si respectiv Cerfificatul de garantie al produsului 2. sa semnalati problema aparuta departamentului nostru de vanzari prin unul dintre mijloacele : telefon 0732 111 086 sau email office@electrostate.ro

In ce conditii pot returna marfa primita ?

In cazul in care nu sunteti multumit de unul sau mai multe din produsele primite le puteti returna respectand toate punctele de mai jos: -termenul de returnare sa nu depaseasca 30 zile calendaristice din momentul facturarii -sa nu existe urme de folosire a produselor -ambalajul sa fie in stare perfecta, fara taieturi, marcaje sau alte interventii facute de dumneavoastra -sa ne indicati un cont in care sa va returnam banii aferenti acestor produse dupa primirea lor la depozitul nostru

Costurile de expediere catre noi vor fi suportate de catre dumneavoastra. Adresa de expediere este : Oradea - Bihor, Strada Traian Lalescu, 34. Pentru informatii suplimentare anterioare expedierii sau ulterioare acesteia puteti utiliza datele noastre de contact : telefon 0732 111 086 sau email office@electrostate.ro

Care este programul de lucru al firmei Electrostate.ro ?

Programul de lucru al Centrului nostru logistic din Oradea este de luni pana vineri intre orele 8:00 si 20:00

Cui ma adresez pentru orice alta problema ?

Pentru orice problema aparuta va rugam sa utilizati datele generale de contact: telefon 0732 111 086 sau email office@electrostate.ro

Ce beneficii am comandand on-line ?

Logandu-va la situl nostru si parcurgand cu atentie toate detaliile utilizarii acestuia, beneficiati de o serie de avantaje, intre care enumeram:

  • -preturi de importator direct
  • -preturi actualizate
  • -vizualizare detalii produse: imagine, caracteristici
  • -manuale de instructiuni, garantii, certificate (unde este cazul)
  • -aveti acces la ultimele produse intrate cu stoc la noi accesand categoria Noutati
  • -aveti suport de informare – noi punandu-va la dispozitie topul nostru de vanzari, accesand categoria Contul meu/Top produse
  • -puteti vizualiza intreagul dumneavoastra istoric de comenzi accesand categoria Contul meu/Istoric comenzi
  • -rapiditate operare date si implicit rapiditate expediere produse
  • -transparenta in transmiterea datelor
  • -posibilitatea verificarii sau modificarii de date direct de catre dumneavoastra.